Zlato tudi v trgovinah na drobno
Pred dobrim letom dni je bančni velikan Wells Fargo ocenil, da je trgovska veriga Costco samo s prodajo zlatih naložbenih ploščic zabeležila kar 200 milijonov dolarjev mesečnih prihodkov. V takratni raziskavi je bilo tudi ocenjeno, da je bilo v kar 77 % njihovih trgovin v združenih državah Amerike, v prvem tednu meseca oktobra, zlato razprodano kljub temu, da so bile zaloge obnovljene teden dni prej. Čeprav se je cena zlata od takrat precej zvišala, naj bi nenadno povečanje povpraševanja po zlatu trgovskega velikana prisililo k uvedbi omejitve količine, ki jo lahko stranke kupijo naenkrat. Odločili so, da omejijo nakup zlatih ploščic na največ dve enoti v 24. urah na članstvo. Poleg zlata, svojim strankam ponujajo tudi srebrne in platinaste naložbene ploščice. Vse kaže, da se je »zlata mrzlica« že začela.
Nazaj